پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"

دسته بندي : انسانی » مدیریت
دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه مدیریت ارتباط بامشتریان  از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۵۳ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی ومدیریت ارتباط با مشتریان  را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد

مفاهیم پایه ای در مدیریت ارتباط با مشتری

سیر تحولات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری

مشتری مداری و بازاریابی رابطه‌مند

انواع مدیریت ارتباط با مشتری و مقایسه ی آنها

پایگاه مشتریان، طبقه بندی و گروه بندی مشتریان

انواع مدل‌های مدیریت ارتباط با مشتری

شاخص‌های کلیدی عملکرد در مدیریت ارتباط با مشتری

رضایتمندی و وفاداری مشتریان و برنامه‌های مرتبط

ارزش مشتریان در طول دوره حیات آنها

جذب، درگیرسازی و حفظ مشتری

بررسی زنجیره ارزش مشتریان

بررسی مفاهیم و عناصر CRM

خدمت به مشتری

در این فایل  به برخی از دلایل شکست پروژه‌های مدیریت ارتباط با مشتری و استفاده از تجربیات برتر جهانی در طراحی و پیاده‌سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری خواهم پرداخت.

همچنین به برخی از نمونه‌های واقعی از پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌‌های متوسط و بزرگ خواهم پرداخت.

ضرورت ارزیابی توانمندی‌های مدیریت ارتباط با مشتری

توانمندی‌های مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

مخاطبین

دانشجویان مدیریت ، صنایع و سایر علاقمندان به آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری

کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ

کارشناسان فروش و بازاریابی و خدمات مشتریان

مدیران عامل شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی

مدیران واحد مدیریت ارتباط با مشتری

مدیران و کارشناسان بازاریابی

مدیران و کارشناسان فروش

مدیران و کارشناسان خدمات مشتری، پشتیبانی و ارتباط با مشتری

مشاوران مدیریت،‌ کسب‌وکار و مدیریت ارتباط با مشتری

در این نوشتار می خواهیم به چند سوال مهم پاسخ دهیم.

در چه شرایطی مدیریت ارتباط با مشتری اثر بخش است؟

چرا به مدیریت ارتباط با مشتری نیاز داریم؟

چطور مدیریت ارتباط با مشتری را استقرار دهیم؟

با چه موانع و مقاوت هایی رو به رو شویم؟

 تشریح نحوه شناسایی ، جذب، حفظ و توسعه مشتری

 شیوه های برخورد با صدا ، سکوت وشکایات مشتریان

آشنایی با باشگاه مشتریان

 اندازه گیری وفاداری مشتریان

آشنایی با اندازه گیری وفاداری مشتریان

دلایل شکست و عوامل کلیدی موفقیت

مراحل رشد و تکامل CRM در سازمان ها

مدل استقرار زنجیره ارزش CRM

چه کسانی مخاطبین مدیریت ارتباط با مشتری اثر بخش هستند؟

مدیرانی مشتریانشان هک شده اند!

مدیرانی که با کاهش مشتری مواجه شده اند و روشهای معمول فروش و بازار یابی را امتحان کرده اند و پاسخی نگرفته اند
فهرست

مدیریت ارتباط با مشتریان

سی آر ام مخفف چیست؟

استراتژی سی آر ام

سی آر ام استراتژیک

  سازمان ها از چهار نوع  سی آر ام استفاده می شود:

عملیاتی

سی آر ام تحلیلی

سی آر ام تعاملی

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری از نگاه هاروارد

ایجاد هم راستایی با اهداف کسب و کار

مشارکت و تعامل در تیم

مشارکت مشتری

فرآیندهای کسب و کار خود را بهتر بشناسید

اولویت بندی فرصت ها

تجربه و نظرات کاربرانتان را در نظر بگیرید

 یکپارچگی های مورد نیاز در سطح نرم افزارها را تعیین کنید

نظارت، پیگیری، تجزیه و تحلیل، بهینه سازی، ارزیابی

هدف سی آر ام

پیش بینی گارتنر از سی آر ام

سی آر ام و تجربه موفقیت اقتصادی

مدیریت ارتباط با مشتری – ابزار ایجاد ارزش مشتریان و کسب رضایت مشتری

گام های ایجاد ارتباط موثر با مشتریان:

شرایط مدیریت ارتباط با مشتری

چرا سازمان ها از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنند؟

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چگونه بر سازمان ها تاثیر می گذارد؟

چرا سازمان ها به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارند؟

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چگونه با سازمان کمک می کند.

ویژگی های یک سیستم خوب و موفق مدیریت ارتباط با مشتریان

مشتریان چه چیزی را می خواهند؟

مشتریان به دنبال کسب مطلوبیت های مورد نیاز شان هستند

تئوری نوین مدیریت ارتباط با مشتری

رویکردهای سنتی و نوین برای مدیریت ارتباط مشتری

ایجاد یک راهکار مدیریت ارتباط با مشتری متمرکز بر مشتری:

انتظارات مشتریان

معیارهای انتطارات مشتریان

نظرخواهی ازمشتریان

عوامل ایجادوتوسعه همکاری مشتریان

  مدیریت ارتباط با مشتری به مثابه یک فرآیند

مدیریت مشتری:

   دستیابی به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خوب:

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

حفظ واکتساب مشتری

اجزا مدیریت ارتباط با مشتریان

ایده اصلی مدیریت ارتباط با مشتریان

معیارهای مورد استفاده در سنجش موفقیت CRM

ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری

۱۵ گام برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری

پنج گام برای بهبود در حوزه مشتری

پنج گام برای بهبود در حوزه ارتباط

مدیریت

مزایای استفاده از ارتباط با مشتری ها

تعاریف  سی آر ام یا ارتباط با مشتری

ارتباط با مشتری چیست؟

تمرکز شرکت ها برروی ارتباط با مشتریان

ارتباط با مشتریان شامل چه بخش هایی می شود؟

خدمات مشتریان در مقابل ارتباط با مشتریان

حفظ و نگهداری مشتری

وفاداری مشتری

مفاهیم جدید بازاریابی

راهکارهای مشتری‌مداری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

 

ابزارهای ایجاد باشگاه مشتریان

انواع مدل های مدیریت ارتباط با مشتریان

سی آرام عملیاتی چگونه کارمی کند

چه کسانی نیازمنداستفاده از مدل سی آز ام عملیاتی هستند

سیستم های سی آر ام تحلیلی

چه کسانی نیازمند استفاده ازسی آر ام تحلیلی هستند

سیستم های سی آر ام مشارکتی

اهمیت وفاداری در مدیریت ارتباط با مشتری

مزایای حفظ مشتریان فعلی

تعهد به حفظ و وفاداری مشتریان

ارتباط، بخش حیاتی حفظ مشتریان راضی

تعریف مراقبت از مشتری چیست؟

مراقبت از مشتری و روابط با مشتریان

منتظرشکایت مشتریان نمانید

گروه‌بندی مشتریان

گروه‌بندی مشتریان چیست؟

پیام‌های فروش را بر اساس گروه‌های مشتری نشانه‌گیری کنید

چگونه مشتریان جدید و بالقوه را گروه‌بندی کنیم؟

سوالات کلیدی در گروه‌بندی مشتریان

۳ راه برای اطمینان از رضایت مشتریان

از مشتریان برای پیوستن به برنامه حمایت از مشتری شما دعوت کنید

دسترسی‌های اولیه و زود به ویژگی‌های جدید را فراهم کنید

اصول مدیریت ارتباط بامشتریان

افزایش بهره‌وری با سی آر ام

مشتری محوری در همه ابعاد سازمان سی آر ام

مشتری و همه مدیریت‌های سازمان سی آر ام

چرا ارتباط با مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ؟

مدیریت ارتباط با مشتریان در شبکه‌های اجتماعی
دسته بندی: انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 4089 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

حجم فایل:1,581 کیلوبایت

 قیمت: 52,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    دانلود فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    153اسلاید تخصصی



پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت زیمنس با رویکرد ارتباط دائم با مشتریان

مشتریان وارتباط دائم با مشتریان در مدیریت استراتژیک شرکت زیمنس از الزامات و عناصراستراتژیک شرکت زیمنس می باشد

قیمت : 280,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

در مطالعه علمی رفتار به تیپ های شخصیتی می رسیم. شایسته است «بازاریاب» با استفاده از علم روانشناسی نخست خود را بشناسد، درک دقیقی از تیپ شخصیتی خود داشته باشد، سپس دیگران را بشناسد و تیپ شخصیتی دیگران را تشخیص دهد، در این صورت در بازاریابی موفق می شود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

دانلود مقاله چهار کلید معجزه آسا برای ارتباط با دیگران 10ص

دانلود مقاله چهار کلید معجزه آسا برای ارتباط با دیگران 10ص - ‏2 ‏چهار کل‏ی‏د‏ معجزه آسا برا‏ی‏ ارتباط با د‏ی‏گران ‏ مطمئناً برا‏ی‏ شما هم پ‏ی‏ش‏...

قیمت : 14,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،رفتارشناسی مشتریان کلید طلایی درک نیاز و ذائقه مشتریان دردستان مدیران عصر دیجیتال

برای کسب موفقیت در بازاریابی، بایستی علاوه بر علم بازرایابی با علوم روان شناسی و رفتار شناسی انسانی آشنا بود.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوئینت"استراتژی هوش مصنوعی درگردشگری،رمزموفقیت مدیران آینده نگر"

سفر به عنوان مقوله ای که در گذشته چندان ضروری تلقی نمی‌شد امروزه به سبب تغییرات گسترده‌ی تکنولوژی و سهولت آن جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحقیقات بازاریابی درکمپانی فولکس واگن بارویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان جهانی

فولکس واگن حالا در جایگاه سومین خودروساز بزرگ دنیا ایستاده است. با توجه به فهرست فوربس شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ جهان در سال ۲۰۱۳، فولکس واگن دومین سهم از بازار اروپا را به خود اختصاص داده و نهمین شرکت بزرگ خودروساز در دنیا است.

قیمت : 65,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کتاب ،هنردر بازاریابی،کلیدطلایی ایجادقیمت سایه درکالاهاوذائقه مشتریان

بازارهای امروز، بازارهایی هستند به برپایه آینده بناشده اندومدیرانی دراین بازارموفق خواهند بود که ازآینده آمده باشند و شناخت کافی به آینده داشته باشند

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت"مدیریت ارتباط با مشتریان کلید طلایی ارتباط با مخاطبین دردستان مدیران آینده نگر"

حداکثر کردن ارزش مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با وی حاصل می‌شود. از این رو، شرکت‌ها در حال کنار گذاشتن ابزارهای بی‌فایده بازاریابی انبوه و استفاده از ابزارهای جدید برای برقراری رابطه دقیق و قوی با مشتریان هستند.

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

برندسازی درکسب وکار،کلید طلایی و رمز موفقیت در مدیریت ذائقه مشتریان و ماندگاری دربازار امروز

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا بی تو بی ‌است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود.

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت،استراتژی دیجیتال مارکتینگ ،کلید طلایی مدیران هوشمندبرای بازاریابی دردنیای مدرن

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

قیمت : 42,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

کناب.استراتژی توسعه بازاربارویکرد شناسایی مشتریان ایده آل و ارتباط بلند مدت با آنها

بازارامروزمحل کشمکش و نبرد برندهاست و مدیران و صاحبان کسب وکارهابا هوشمندی ویژه ای این بازاررا رصد می کنند و به این نکته کلیدی دقت نظر دارندکه محصول و خدمت جدید تخصصی به منظور بهره مندی جامعه هدف از مزایای آن درزمره اقداماتی است که سبب توسعه هرچه بیشتر بازار خواهد شد.

قیمت : 75,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل